همه چیز

علی کوچیکه

علی بهونه گیر

نصف شب از خواب پرید

چشماشو هی میمالید با دس

سه چارتا خمیازه کشید

پا شد نشس

چی دیده بود؟

چی دیده بود؟

خواب یه ماهی دیده بود

یه ماهی,انگار که یه کپه دو زاری

انگار که یه طاق حریر

با حاشیه ی منجوق کاری

انگار که رو برگ گل لال عباسی

خامه دوزیش کرده بودن

قایم موشک بازی میکردن تو چشاش

دو تا نگین گرد صاف الماسی

همچی یواش

همچی یواش

خودشو رو اب دراز میکرد

که بادبزن فرنگیاش

صورت ابو ناز میکرد

بوی تنش,بوی کتابچه های نو

بوی یه صفر گنده و پهلوش یه دو


ادامه ی شعر در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 5 / 7 / 1391برچسب:فروغ فرخزاد,به علی گفت مادرش روزی,شعر,شعر نو,شعر فروغ فرخزاد, توسط علی

افراد بسیاری از مصرف تخم مرغ  به صورت کامل، پرهیز می کنند. کلسترول موجود در زرده تخم مرغ بزرگترین عامل پرهیز غذایی افراد در مصرف آن است. اما عدم مصرف کامل تخم مرغ و حذف آن از وعده های غذایی -خصوصاً صبحانه-، الزاماً امر صحیحی نیست. در این مطلب، به دلایلی که مصرف کامل تخم مرغ (سفیده و زرده) را توجیه می کند، پرداخته شده است.


برای مشاهده متن کامل مقاله به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...

سالهای سال است که محققان علوم تغذیه، در خصوص مفید و یا مضر بودن هات داگ مجادله می کنند. برخی از آنها معتقدند که گوشت قرمز حاوی ویتامین ها و پروتئین هایی است که وجودشان برای بدن ما ضروری اند و گروه دیگر بر این باورند که مصرف گوشت قرمز ریسک ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

اما حق با کدام دسته است؟ گوشتقرمز چه تاثیری بر سلامتی ما دارد؟

برای مطالعه ی متن کامل مقاله به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 / 6 / 1391برچسب:فراورده های گوشتی,همبرگر,هات داگ,گوشت قرمز,فواید گوشت قرمز,عوارض گوشت قرمز, توسط علی

چندتا عکس زیبا و بسیار جالب و با کیفیت بالا از UFC قرار دادم امید وارم لذت ببرید.به هیچ عنوان از دست ندید.

برای مشاهده ی عکس ها با کیفیت بالا بر روی ان ها کلیک راست کنید و گزینه ی"View Image " را انتخاب نمایید.

برای دیدن سایر عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...

چند تا عکس بسیار زیبا و با کیفیت بسیار بالا از ورزش بوکس براتون قرار دادم پیشنهاد میکنم ببینیدشون.به هیچ عنوان این عکس های دیدنی رو رو از دست ندید.

برای دیدن عکس ها در اندازه ی واقعی بر روی ان ها کلیک راست کرده و گزینه ی "View Image"را انتخاب کنید.

برای دیدن سایر عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...

درد من تنهایی نیست، بلکه مرگ ملتی است که گدایی را

قناعت،
بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت

خداوند می نامند.

(گاندی)



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 22 / 6 / 1391برچسب:, توسط علی

بوكسور پرچمدار كاروان ايران در بازي‌هاي المپيك لندن از نوع پرداخت پاداش نسبت به خودش در مراسم تجليل از مدال‌آوران المپيك انتقاد كرد.

علي مظاهري در بازيهاي المپيك لندن، در وزن 91- كيلوگرم بوكس در همان مبارزه اول به دليل ناداوري از دور مسابقات حذف شد كه پس از اعتراضات گسترده داور اين مبارزه محروم شد. پس از اين ناداوري مسوولان كاروان ايران از پرداخت پاداش ويژه به اين ورزشكار خبر دادند كه علي مظاهري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا از نوع پرداخت پاداش مسوولان انتقاد كرد و گفت: در مراسم تجليل باز هم مانند بازيهاي المپيك حق من خورده شد.

وي افزود: در آن بازيها خارجي‌ها حق مرا خوردند اما در مراسم تجليل مسوولان ورزش كشور، فدراسيون و آنهايي كه در پرداخت اين پاداش دخيل بودند حق مرا از بين بردند. اگر مي‌خواستند اين طور به من پاداش بدهند بهتر بود نمي‌دادند چرا كه پرداخت اين پاداش به اين شكل به من اصلا كار قشنگي نبود.

بوكسور وزن 91- كيلوگرم ايران در پاسخ به اين سوال كه پاداشش چه بوده است كه اين همه ناراحت است، گفت: آنجا به من قول دادند كه يك پاداش خوب بدهند ولي وقتي ديروز جايزه‌ام را دادند و من بيرون از مراسم آن را باز كردم و ديدم كه حواله يك دستگاه خودرو تيبا است بسيار ناراحت شدم. مسوولان ورزش با پرداخت اين پاداش به من، آن همه زحمت من را ناديده گرفتند و من را با ورزشكاري كه اصلا در بازيهاي المپيك هم شركت نداشت يكي كردند.

 

برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه ی مطلب بروید




ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 / 6 / 1391برچسب:علی مظاهری,پاداش علی مظاهری,باز هم حق علی مظاهری را پایمال کردند,, توسط علی

مسابقات بوکس نوجوانان کشور از مورخ 18/6/91 لغایت 24/6/91 در شهرستان زنجان برگزار خواهد شد.

این بازی ها به مدت پنج شب برگزار خواهند شد و در پایان افراد برتر به اردوی تیم ملی دعوت میشوند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 / 6 / 1391برچسب:مسابقات بوکس نوجوانان کشور,زنجان,قهرمانی کشور,نوجوانان,بوکس, توسط علی

از نظر من هر کسی هر ورزشی انجام میده باید در کنارش بدنسازی متناسب با رشته ی ورزشیش داشته باشه در اینجا به چند نکته که در بدنسازی مهم هستند اشاره میکنم.

برای مشاهده نکته ها به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 / 6 / 1391برچسب:نکته های بدنسازی,بدنسازی,بدنسازی صحیح,بدنسازی در ورزش, توسط علی

در پایان رقابت‌های المپیک 2012 لندن 85 کشور صاحب مدال شدند که از این تعداد 54 کشور به مدال طلا رسیدند. 

 

رتبه کشور طلا نقره برنز مجموع
1 آمریکا 46 29 29 104
2 چین 38 27 22 87
3 بریتانیا 29 17 19 65
4 روسیه 24 25 33 82
5 کره جنوبی 13 8 7 28
6 آلمان 11 19 14 44
7 فرانسه 11 11 12 34
8 ایتالیا 8 9 11 28
9 مجارستان 8 4 5 17
10 استرالیا 7 16 12 35
11 ژاپن 7 14 17 38
12 قزاقستان 7 1 5 13
13 هلند 6 6 8 20
14 اوکراین 6 5 9 20
15 کوبا 5 3 6 14
16 نیوزیلند 5 3 5 13
17 ایران 4 5 3 12
18 جامائیکا 4 4 4 12
19 چک 4 3 3 10
20 کره شمالی 4 - 2 6


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 / 6 / 1391برچسب:المپیک,مدال,جدول توزیع مدال المپیک 2012,ایران در المپیک,المپیک لندن, توسط علی

فدراسیون جهانی بوکس (AIBA) با فرستادن ایمیلی از تصمیم داور بازیه "علی مظاهری" مقابل بوکسور کوبایی "خوزه گومز" که "علی مظاهری" را دیسکالیفه اعلام کرده بود حمایت کرد.نتیجه ی بازی همان است ولی داور و مسئول فنی بازی ها از دهکده ی المپیک اخراج شدند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 / 5 / 1391برچسب:نتیجه ی اعتراض علی مظاهری,اعتراض علی مظاهری به داور مسابقه,, توسط علی

 

باری دیگر ناداوری گریبان بوکس ایران را گرفت. این بار این علی مظاهری پرچمدار کاروان کشورمان بود که اسیر ناداوری شد و درحالی که رقابتی برتر داشت نسبت به حریف کوبایی ، با شوکی که داور مسابقه به او داد از ادامه مسابقه محروم شد. درحالی که پرچمدار کاروان کشورمان در راند اول 6 بر 4 از حریف کوبایی اش پیش بود ، در شروع راند دوم حریف کوتاه قد کوبایی مدام با سر به سمت علی مظاهری یورش می آورد و خود را در اغوش علی مظاهری قرار میداد. داور وسط این بازی انگار منتظر نشسته بود تا پرچمدار کاروان ایران را ناکام کند. سه اخطار متوالی درحالی که این مظاهری بود که داشت به حریف می تاخت ، دلاور کرمانشاهی مان را از رقابت های بوکس محروم کرد. او بازنده اعلام شد و ناراحت از این اتفاق به مربی اش می گفت:« این همه زحمت کشیدم که این طور حقم را بخورند؟»

او بعد از این هم به سمت مربیان کوبا رفت با آنها دست داد و از رینگ بیرون آمد بی آنکه حاضر شود وسط رینگ برود و اجازه دهد که داور دست رقیبش را بالا ببرد. با این اتفاق به احتمال فراوان ، مظاهری باید همین فردا دهکده بازی ها را ترک کند و ممکن است با محرومیت هایی هم روبرو شود. علی دو سال قبل هم در بازی های آسیایی چین با ناداوری از رسیدن به مدال طلا محروم شده بود.(از نظر من باید میزد دهن داور مسابقه رو سرویس میکرد)

شوک حذف ناباورانه علی مظاهری سبب شد تا بسیاری از بزرگان بوکس ایران در این باره اظهار نظر کنند. صادق پور داور بین المللی کشورمان درباره این بازی می گوید:« واقعا داوری به این بدی در عمرم ندیده بودم.این کار برنامه ریزی شده بود شک نکنید. داور قبل از اخطار دادن باید هشدار بدهد . نباید بدون تذکر در 56 ثانیه 3 اخطار بدهد. »

دلشاد پیشکسوت بوکس کشورمان هم می گوید:« واقعا این کار فاجعه بود ، حریف کوبایی داشت کشتی می گرفت ولی نمی دانم این چه نوعی از قضاوت است.»

اگر به قضاوت های قبل این داور توجه کنید.مشاهده خواهید کرد که به ندرت اخطار داده است.داور در راند اول برای رد گم کنی به حریف علی مظاهری اخطار داد تا بتواند در راند بعد به راحتی در 56 ثانیه سه اخطار به علی مظاهری بدهد و او را از دور رقابت ها حذف کند.واضح بود که برنده ی این بازی علی مظاهری است و تمام حرکات برنامه ریزی شده بود تا اجازه دهند حریف کوبایی او بالا بیاید.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 / 5 / 1391برچسب:علی مظاهری,حذف شدن علی مظاهری با ناداوری,نتایج بوکس المپیک, توسط علی

امین قاسمی پور از دور مسابقات حذف شد

امين قاسمي پور ملي پوش وزن 69 کيلوگرم بوکس ايران اولين مشتزني بود که در المپيک 2012 لندن به روي رينگ رفت که در همان دور اول مقابل گابريل پرز از ونزوئلا شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

قاسمي پور در راند اول محتاط کار کرد و نتيجه را 4-2 واگذار کرد. در سه دقيقه دوم، مشتزن ايران تغييري در شيوه خود ايجاد نکرد و اين راند هم 5-3 به سود بوکسور ونزوئلا تمام شد. در سه دقيقه پاياني قاسمي پور که چيزي براي از دست دادن نداشت دست به ريسک زد و از لاک دفاعي خارج شد اما مشت هاي او روي سر حريف فرود نمي آمد. قاسمي پور در پايان و در مجموع سه راند 13 بر 8 بازنده شد و از دور رقابتهاي المپيک کنار رفت.

 

احسان روزبهاني به دور بعد صعود کرد

دومين نماينده بوکس ايران در بازيهاي المپيک از ساعت 22 روز دوشنبه به وقت لندن در سالن مشتزني مجموعه ورزشي اکسل به مصاف " وارلا مونروي وارلا" از کلمبيا رفت.

در اين مبارزه که در وزن 81 کيلوگرم برگزار شد احسان روزبهاني راند اول را با احتياط آغاز کرد و بيشتر به فکر امتياز ندادن به حريف بود اما در نهايت 2 بر 3 نتيجه را به حريف واگذار کرد.در راند دوم عملکرد نماينده بوکس ايران بهتر بود و در پايان موفق شد با نتيجه 8 بر 8 رينگ را ترک کند. در راند سوم شرايط براي روزبهاني بهتر شد و عملکرد بهتري داشت و در نهايت موفق شد با نتيجه 12 بر 10 در مجموع حريف خود را شکست دهد.

مهدی طلوطی به دور بعد صعود کرد

 

مهدی طلوطی بوکسور وزن 64 کیلوگرم ایران با نتیجه 16 بر 12 موفق به شکست آلونسو فله ته از کشور اسپانیا شد.

طلوطی در راند اول 4 بر3 ، راند دوم 5 بر4 و راند سوم را 7 بر 5 با پیروزی به پایان برد تا با نتیجه کلی 16 بر 12 " جاناتان آلونسو فله ته " را به زانو در آورد.
نماینده ایران بر اساس اعلام سایت مسابقات در دور یک شانزدهم می بایستی روز شنبه هفته آینده ـ 4 آگوست ـ ساعت 15 به وقت محلی به مصاف " دانیار یلو سینف " از قزاقستان برود.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 / 5 / 1391برچسب:نتایج بوکس المپیک,مهدی طلوطی,احسان روزبهانی,امین قاسمی پور, توسط علی

این فیلم اموزشی یک فیلم کاملا مناسب میباشد که به اموزش تمام نکات بوکس میپردازد کسانی که علاقه مند به ورزش بوکس میباشند با مشاهده ی این فیلم میتوانند مهارت خود را بالا ببرند.در این فیلم رقص پا,گارد,مشت زدن,میت زدن,دفاع کردن وخلاصه تمام نکاتی که یک بوکسور باید بداند اموزش داده می شود.

بعد از مشاهده ی این فیلم در صورت توجه به تمام نکات فیلم اموزشی میتوانید خود را به عنوان یک بوکسور اماتور بشناسید.

اگر در هنگام ورود به صفحه ی دانلود با پیغام زیر روبرو شدید

 

 

403 - Forbidden

 

 

بر روی ادرس صفحه کلیک چپ کنید سپس اینتر را بزنید هم اکنون فایل اماده ی دانلود میباشد.

 

 

 

 

password فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training پسورد فایل: www.downloadha.com

download فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training لینک دانلود – 463 مگابایت | لینک کمکی

 



ادامه مطلب...